Thursday 5 July 2012

Jangan Jatuh Cinta.






Di sini pernah ada rasa simpati
Di sini pernah ada rasa menggagumi

Rasa ingin memiliki
Memasukkanmu ke dalam hati ini 

Menjadi penghuni...

Mencoba berlindung di balik fitrahnya hati 
Untuk mencari pembenaran diri...
Namun ternyata semua hanya permainan nafsu



Untuk memburu cinta yang semu
Aku Tertipu...

Tuhanku berikanku cinta yang Kau titipkan 
Bukan cinta yang pernah ku tanam 



Aku ingin rasa cinta ini 
Masih menjadi cinta perawan
Cinta yang hanya aku berikan 
Saat ijab qabul telah tertunaikan 



Tuhanku berikanku cinta yang Kau titipkan 
Bukan cinta yang ku tanam 

Album : Jangan Jatuh Cinta Tapi Bangun Cinta
Munsyid : Maidany


Maafkan saya kerana lama tak hapdet blog. Kesibukan sikit di alam realiti. Walaupun hakikatnya tidaklah sesibuk mana. Kerana saya meyakini satu pepatah, '' hanya orang yang sibuk mempunyai masa ''. Tapi kerana kelemahan saya dalam menguruskan hidup saya, maka seringkali tertangguh-tangguh untuk hapdet blog.

Jadi maafkanlah saya atas kekurangan dan kelemahan saya. T__T,

Tapi serius, beberapa hari ni sibuk sangat. Dan satu lagi perkara, saya ingin cuba hidup di alam realiti. Kerana bukan sahaja anda yang perlukan sentuhan saya, malah mereka diluar sana lebih-lebih lagi perlukan perhatian, kasih sayang dan belaian saya ! Ahha. 

Ok. Sampai ketemu lagi ! *senyum*

4 comments:

  1. cmna ya melodo lagu tu?? cam pernah dengaq..

    p/s~tak mengapa, saya maafkan..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.youtube.com/watch?v=H1teVdAyM74

      Aiwah. Terima kasih.

      Delete
  2. sudah jatuh cinta >.<

    perlukan sentuhan membina mu jua. aiwah :P
    peluk daku dalam doamu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuhanku berikanku cinta yang Kau titipkan
      Bukan cinta yang pernah ku tanam >,<

      Delete

Oh, semua orang ingin mendengar kata-kata yang lahir dari hati anda.